مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم)

مطلب مورد نظری که هم اکنون مشاهد می کنید با عنوان مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم)

مبانی-نظری-بازاریابی-خدمات-و-فروشندگی-خدمات-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم)
در 23 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

ماهیت و طبقه بندی خدمات    

خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد يا به عبارتي ديگر يك فعاليت تجاري است كه بدون فعاليت فيزيكي توليدي يا صنعتي بوده و محصولي كه به مصرف كننده آن ارئه مي گردد خدمت است .( دانيل يادين.2001)
 خدمات می تواند بخش کمی از محصول و یا کل محصول را شامل شود که بر این اساس محصولات از لحاظ خدمات به پنج حالت زیر عرضه می گردد :
کالای کاملا فیزیکی : این نوع محصول کاملا ملموس بوده و هیچ گونه خدمتی را به همراه ندارد مانند نمک کالای فیزیکی به همراه خدمت : این دسته از کالاها فروش موفقیت آمیزشان بستگی به میزان خدماتی دارد که به همراه دارند مانند اتومبیل محصول مختلط : این دسته از محصولات به صورت کاملا یکسانی هم از از کالای فیزیکی و هم از خدمت تشکیل شده است مانند رستوران عمدتا خدمت به همراه اندکی کالای فیزیکی و خدمات اضافی : مانند مسافر خطوط هوایی


فهرست مطالب مبانی نظری :
ماهیت و طبقه بندی خدمات    
شکل 2-3-1 کالا – خدمت
خصوصیات خدمات
شکل 2-3-2 بازار یابی در صنایع خدماتی
شکل2-3-3 فرایند خرید بیمه نامه و مباحث مربوط به هر مرحله از خرید
شکل2-3-4 مدل رفتار مصرف کنندگان بیمه
شکل 2-3-5  عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
مراحل فروشندگی خدمات
سیستم های مشتری یابی
شکل 2-3-6 فرایند فروشندگی در قالب یک سیستم
فهرست منابع



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات فصل دوم تحقیق بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات ادبیات نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات چارچوب نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات فصل دوم پایان نامه بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات

مطالب مرتبط

مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم)


ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم چسبندگی هزینه ها و مدیریت سود (فصل دوم)

پروپوزال تاثیر جواحساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان

بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استان گیلان

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز اطلاع رساني

مبانی تحقیق و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و نظریه های تکلیف شب (فصل دوم)

طرح توجیهی تولید كليدهاي فشار قوی قدرت گازي

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم (فصل 2 حسابداری)

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم)

جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن

دانلود مقاله مقایسه تطبیقی ویژگی هاي محلی مساجد شیراز و اصفهان در دوره قاجاریه